Πριν από ένα περίπου χρόνο, η Mozilla και η Khronos ανακοίνωσαν το WebGL, μια τεχνολογία η οποία επιτρέπει σε developers να δημιουργήσουν websites με 3D γραφικά που αξιοποιούν την/τις GPU σε έναν υπολογιστή. Η υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας προϋποθέτει την ύπαρξη της πλατφόρμας OpenGL, η οποία δε συμπεριλαμβάνεται στη βασική εγκατάταση των Windows. Ένα νέο project, όμως, έρχεται να δώσει λύση σ' αυτό το πρόβλημα.
Η Google ανακοίνωσε το ANGLE (Almost Native Graphics Layer Engine), το οποίο έχει ως αποστολή να μεταφράζει τις εντολές του OpenGL σε Direct3D, δηλαδή σε ένα περιβάλλον που αναγνωρίζεται από όλους τους υπολογιστές με Windows. Έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα, τα PCs με το λειτουργικό της Microsoft απαιτούν την εγκατάσταση επιπλέον drivers για να κάνουν render το περιεχόμενο που στηρίζεται στο WebGL. Το ANGLE αναλαμβάνει να αξιοποιήσει το WebGL content χωρίς να προστεθεί νέο software στον υπολογιστή.
Το project αυτό είναι ουσιαστικά η υλοποίηση της ιδέας που είχε η Mozilla, όταν έψαχνε τρόπους για να απευθυνθεί στα Windows-based συστήματα. Η Google θα το κυκλοφορήσει με την open source άδεια BSD, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την υιοθέτησή του από τη Microsoft και την Opera.
Πηγή: Pc Magazine
Η Google ανακοίνωσε το ANGLE (Almost Native Graphics Layer Engine), το οποίο έχει ως αποστολή να μεταφράζει τις εντολές του OpenGL σε Direct3D, δηλαδή σε ένα περιβάλλον που αναγνωρίζεται από όλους τους υπολογιστές με Windows. Έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα, τα PCs με το λειτουργικό της Microsoft απαιτούν την εγκατάσταση επιπλέον drivers για να κάνουν render το περιεχόμενο που στηρίζεται στο WebGL. Το ANGLE αναλαμβάνει να αξιοποιήσει το WebGL content χωρίς να προστεθεί νέο software στον υπολογιστή.
Το project αυτό είναι ουσιαστικά η υλοποίηση της ιδέας που είχε η Mozilla, όταν έψαχνε τρόπους για να απευθυνθεί στα Windows-based συστήματα. Η Google θα το κυκλοφορήσει με την open source άδεια BSD, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την υιοθέτησή του από τη Microsoft και την Opera.
Πηγή: Pc Magazine
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου