Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Metro 2033 Fear The Future



Το τελευταίο καιρό έχουν κυκλοφορήσει πολλοί αξιόλογοι τίτλοι παιχνιδιών. Η καλύτερη κυκλοφορία (που για να είμαι ειλικρινής δεν την ήξερα μέχρι που έπαιξα το παιχνίδι) είναι αυτή του Metro 2033. Μια Ουκρανική παραγωγή που πιστέψτε με δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από παραγωγές όπως το Fallout 3 ή το Bioshock 2.
Το παιχνίδι σίγουρα θα σας θυμίσει το S.T.A.L.K.E.R. Είκοσι μέρες μετά την κυκλοφορία του S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat το Metro 2033 έρχεται να προστεθεί στη λίστα των παιχνιδιών του Soviet Gaming.
Πρόκειται για ένα FPS από μία ομάδα από το Κίεβο της Ουκρανίας ονόματι 4A Games η οποία ιδρύθηκε από πρώην μέλη της GSC Game World (σειρά S.T.A.L.K.E.R.) και συγκεκριμένα από τους προγραμματιστές Oles' Shiskovtsov και Aleksandr Maksimchuk. Το παιχνίδι αναπτυσσόταν για 4 χρόνια  και είναι το πρώτο παιχνίδι από την Ανατολική Ευρώπη που κυκλοφορεί και για κονσόλες (Xbox 360) και όχι μόνο για υπολογιστές.

Το βιβλίο
Η ιστορία του Metro 2033 βασίζεται στο μυθιστόρημα του Ρώσου συγγραφέα Dmitry Glukhovsky, ο οποίος συνέβαλε επί προσωπικού στην ανάπτυξη του τίτλου. Ο Glukhovsky προσπαθούσε να βρει εκδότη για το βιβλίο του από το 2002. Μη καταφέρνοντας να βρει κάποιον αποφάσισε να δημοσιεύσει δωρεάν το βιβλίο του στο internet. Το κοινό ανταποκρίθηκε θετικά και ο ίδιος έλαβε υπόψη του συμβουλές και παρατηρήσεις των αναγνωστών του. Από τη στιγμή που δημοσιεύτηκε το βιβλίο του πούλησε πάνω από 500.000 αντίτυπα και αυτοί που έχουν διαβάσει online το βιβλίο ξεπερνούν τα 2.000.000! Το βιβλίο εξακολουθεί να διατίθεται δωρεάν στο internet αλλά μόνο στα ρώσικα.
Ο Glukhovsky έχει δηλώσει:  «Έχω διαθέσει όλα τα βιβλία μου δωρεάν στο internet. Οι περισσότεροι συγγραφείς σήμερα φοβούνται ότι η πειρατεία μέσω του internet μπορεί να βλάψει τις πωλήσεις τους, εγώ λέω ότι δουλεύει αντίθετα. Δεν είναι καλό να είμαστε άπληστοι, ας αφήνουμε εκείνους που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά την αγορά ενός βιβλίου να το διαβάζουν δωρεάν. Μακροπρόθεσμα το κέρδος θα έρθει σε εμάς, δεδομένου ότι το βιβλίο είναι όντως ενδιαφέρον»

Ενδιαφέρον είναι δε το γεγονός πως πλέον ο συγγραφέας και τώρα βρίσκεται σε συνομιλίες με δύο studios του Hollywood για τη μεταφορά του στον κινηματογράφο.


Λίγα πράγματα για την ιστορία.
Το έτος είναι το 2033 20 χρόνια μετά από ένα γεγονός που κατέστρεψε τον πλανήτη. Η Γη έχει εικόνα πλήρης καταστροφής. Ερείπια, ραδιενέργεια και τοξικά αέρια βρίσκονται παντού. Όσοι έχουν καταφέρει να επιζήσουν έχουν καταφύγει στον υπόγειο σιδηρόδρομο και σε καταφύγια της Μόσχας και κατοικούν εκεί.
Οι άνθρωποι έχουν χωριστεί και κατοικούν στους διάφορους σταθμούς του μετρό. Ο τρόμος κυριαρχεί και μετακινήσεις γίνονται μόνο όταν είναι απόλυτα απαραίτητο. Οι σταθμοί έχουν μετατραπεί σε φρούρια καθώς οι κίνδυνοι εκτός των σταθμών είναι πολλοί. Μεταλλαγμένα πλάσματα καταδιώκουν τους ανθρώπους και κυριαρχούν πλέον στη Γη.
Ο χειρότερος φόβος όλων, όμως, είναι οι The Dark Ones, υπερφυσικές οντότητες, υπό τη μορφή μαύρων σκιών, που εισβάλουν στα μυαλά των ανθρώπων και ρουφούν κάθε είδους λογική. Από πού ήρθαν, γιατί και τι θέλουν το βρίσκουμε μέσα στην εξέλιξη του παιχνιδιού.
Αν νομίζετε ότι η καταστροφή του πλανήτη έπεισε τους ανθρώπους αν ενωθούν εναντίον της νέας απειλής κάνετε λάθος. Τι ενδιαφέρον θα είχε κάτι τέτοιο άλλωστε; Εκτός από τα τέρατα οι άνθρωποι του Μετρό έχουν να αντιμετωπίσουν και τους αντάρτες. Αποστάτες που καταστρέφουν τις προσπάθειες των υπολοίπων και προσπαθούν να επιβάλλουν τις φασιστικές ιδεολογίες τους.



Το παιχνίδι
Ο χαρακτήρας που χειρίζεστε ονομάζεται Artyom, ο οποίος γεννήθηκε λίγες μέρες πριν τη μεγάλη καταστροφή, αλλά μεγάλωσε στα σκοτάδια του Μετρό. Δεν έχει δει ποτέ το φως της ημέρας, ούτε και έχει βγει από το σταθμό του ποτέ. Ο σταθμός του όμως βρίσκεται ξαφνικά σε κίνδυνο και αναγκάζεται να ξεκινήσει το ταξίδι του για να σώσει το σταθμό του αλλά και την ανθρωπότητα.
Οι Ουκρανοί κατάφεραν μέσα από το παιχνίδι αυτό να αποτυπώσουν έναν περίεργο κόσμο όπου η δύσκολη διαβίωση, η φρίκη του θανάτου και η καθημερινότητα των χαρακτήρων συνδυάζεται ατμοσφαιρικά.
Η ιστορία εξελίσσεται γραμμικά και αρκετά κινηματογραφικά σε πολλά σημεία. Ο παίκτης έχει μια αποστολή από το σημείο Α στο Β και διάφορους τρόπους για να την εκπληρώσει. Πρωτότυπο και ωραίο στοιχειό του παιχνιδιού που προσφέρει στην αληθοφάνεια του είναι ότι τα objectives εμφανίζονται σε ένα σημειωματάριο που συνοδεύεται από έναν αναπτήρα για να φωτίζει στα σκοτεινά σημεία.
Το Metro 2033 αρχικά φαίνεται να είναι ένα shooter όπως όλα τα υπόλοιπα Καταφέρνει όμως να συνδυάσει αρκετά στοιχεία. Υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις σκηνές δράσης και πυροβολισμών και σε μοναχικές σκηνές όπου πραγματικά θα αναρωτιέστε αν κάτι τρομακτικό θα σας συμβεί από στιγμή σε στιγμή ή που απλά θα χαζεύετε το περιβάλλον.
Το κομμάτι shooting είναι πολύ καλό αν και η νοημοσύνη των ανθρώπινων αντιπάλων δεν είναι πάντα και η καλύτερη. Οι μάχες μαζί τους δεν είναι πολλές πάντως οπότε η συνολική εμπειρία που προσφέρει το παιχνίδι δεν χαλάει.
Το παιχνίδι έχει αρκετά stealth στοιχεία. Το ρολόι του χαρακτήρα σας βοηθάει να δείτε πότε ο Artyom είναι ορατός και πότε όχι. Ταυτόχρονα πολλές παγίδες που υπάρχουν θα σας δυσκολέψουν στο να παραμείνετε «αόρατος». Άλλο σημαντικό στοιχείο του παιχνιδιού είναι ότι σε τοξικές περιοχές και ειδικά στην επιφάνεια της γης δεν μπορείτε να κυκλοφορείτε χωρίς αντιασφυξιογόνο μάσκα. Συμβουλή μου ποτέ μη τσιγκουνευτείτε να αγοράσετε extra φίλτρα για τη μάσκα σας!
Το Metro 2033 παρουσιάζει και μερικά RPG χαρακτηριστικά τα οποία όμως δεν αναπτύσσει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Μπορούν να γίνουν αγοραπωλησίες στολών, πυρομαχικών και, φυσικά, όπλων, εκ των οποίων τα περισσότερα δέχονται βελτιώσεις. Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με σφαίρες, μιας και στο Μετρό δεν υπάρχει κάποιο νόμισμα, κάτι πολύ έξυπνο από πλευράς των δημιουργών, αφού προστίθεται μία ρεαλιστική εικόνα του πόσο τραγική είναι η κατάσταση της ζωής στον υπόγειο σιδηρόδρομο.
Η παλαιότητα και η προέλευση των σφαιρών, ανεβάζουν και την αντικειμενική τους αξία τους. Για παράδειγμα, μία χρυσή σφαίρα του ρώσικου στρατού αξίζει πολύ περισσότερο από μία σκουριασμένη σφαίρα των ανταρτών (1:10 η αναλογία κ.ο.κ). Προσέξτε γιατί οι σφαίρες που χρησιμοποιείτε σαν χρήματα είναι οι ίδιες που χρησιμοποιείτε για να σκοτώνετε τους εχθρούς σας! Και τα πυρομαχικά είναι πάντα περιορισμένα!

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Οι φωτισμοί πραγματικού χρόνου, οι υφές και μερικά ειδικά εφέ, όπως το ίδρωμα ή το πάγωμα της μάσκας, εκτελούνται με μοναδικό τρόπο από τη μηχανή γραφικών. Τα επίπεδα, τόσο στο εσωτερικό του σιδηρόδρομου, όσο και στην παγωμένη Μόσχα, χαίρουν απίστευτης περιποίησης και αντικατοπτρίζουν απόλυτα το post-apocalyptic ύφος του τίτλου.
Η έκδοση του Xbox 360, αν και σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με την λεπτομερέστατη απεικόνιση ενός δυνατού ηλεκτρονικού υπολογιστή, τρέχει απροβλημάτιστα χωρίς σκαμπανεβάσματα στο ρυθμό ανανέωσης της οθόνης..
Στα ίδια, και ακόμη υψηλότερα επίπεδα, κυμαίνεται και ο ήχος. Τα εφέ των όπλων, οι κραυγές των ανθρώπων και οι υγροί, μουντοί ήχοι των τούνελ του υπογείου, αποδίδονται με ανατριχιαστική λεπτομέρεια. Η μουσική δίνει ρεσιτάλ επίσης, με τα μουσικά θέματα να εναλλάσσονται από βαριά και συναισθηματικά, μέχρι ψυχρά και ατμοσφαιρικά, ανάλογα την περίσταση.
Ένα παιχνίδι που αξίζει να αποκτήσετε και που δε θα κλαίτε τα χρήματα που επενδύσατε.

System Requirements




Minimum System Requirements:
  • Dual core CPU (any Core 2 Duo or better will do)
  • DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above)
  • 1GB RAM
Recommended System Requirements:
  • Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
  • DirectX 10 compliant graphics card (GeForce GTX 260 and above)
  • 2GB RAM
Optimum System Requirements:
  • Core i7 CPU
  • NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)
  • As much RAM as possible (8GB+)
  • Fast HDD or SSD
Enabling Nvidia 3D Vision:
Metro 2033 utilizes NVIDIA 3D Vision with compatible cards and hardware. To play in 3D you will require:
  • NVIDIA GeForce GTX 275 and above recommended
  • A 120Hz (or above) monitor
  • NVIDIA 3D Vision kit
  • Microsoft Windows Vista or Windows 7
Πηγές
byteme.gr
gameover.gr





















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mafia 2 Locations Of Wanted Posters

Wanted Poster # 1 – Lubomir Dekan Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a wooden privacy fence in a dead-end alley adjacent to a large parking lot. Wanted Poster # 2 – Lubos Kresta Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a wall in a narrow dead-end alley with an entry gate. It is to the right of a large dumpster. Wanted Poster # 3 – Lubor Cerny Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a brick wall in a small nook in a parking lot. This small nook is adjacent to a large dumpster. Wanted Poster # 4 – Lukas Berka Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a wooden fence behind a dumpster. This is across the street from the Pub Tara in an alley beside a Swift Cola billboard on a garage. Wanted Poster # 5 – Matous Jezek Location: Dipton You will find this Wanted Poster on the back of a building in a gated alley and near a large dumpster. Wanted Poster # 6 – Martin Zavrel Location: Dipton You will ...

Mafia 2 Playboy Magazines locations guide

Chapter 1 has 0 Playboy Magazines. Chapter 2 has 2 Playboy Magazines: Playmate 1 – You will find this magazine on the edge of Joe’s coffee table. Playmate 3 – You will find this magazine on top of a shelf inside the three-car garage adjacent to Mike’s main shop. Chapter 3 has 5 Playboy Magazines: Playmate 18 – You will find this magazine on the floor just outside of Derek Papalardo’s Office. You will spot this as you follow Steve down to the first floor to start your manual labor job. Playmate 4 – You will find this magazine behind the entry doorway of Maria Angello’s apartment. It is to the left of a small shelf. Playmate 5 – You will find this magazine on the windowsill closest to the doorway in the Industrial Specialist Office. This is just across the hallway from the Director’s Office where you get the key from. Playmate 40 – You will find this magazine on the edge of the security guard desk in the main hall on the first floor. Playmate 6 – You will find this magazine on...

Copyright enforcement firm ACS:Law hit by embarrassing email leak

It's the weekend and Broadband Genie is enjoying a well-deserved break, but this story was too good to wait until Monday. ACS:Law, the infamous law firm which has been sending out dubious letters threatening to take people to court for file sharing, has had a massive database of its emails leaked onto the web. The ACS:Law web site was taken down by a denial of service (DDoS) attack earlier in the week, an event described by boss Andrew Crossley as "typical rubbish from pirates" . He's likely to have changed his tune now because someone discovered that before the site was restored a backup file containing the emails had been left in an open directory. Inevitably this was downloaded and widely distributed on file sharing networks. The collection includes the incoming and outgoing emails of Andrew Crossley and his employees, complete with attachments, and contains masses of information about how ACS:Law goes about its business and how much money it make...