Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μήπως τελικά το Google+ δεν είναι ανταγωνιστής του Facebook;

Με το που παρουσιάστηκε το Google+, έπευσαν όλοι να του δώσουν τον τίτλο "το αντίπαλον δέος του Facebook". Λίγους μήνες μετά, το Google+ φαίνεται να έχει χάσει τη δυναμική που είχε στην αρχή. Μήπως, όμως, αυτό δεν απασχολεί καθόλου τη Google;


Πώς θα σας φαινόταν η ιδέα ότι το Google+ δεν είχε ποτέ ως στόχο να ανταγωνιστεί το Facebook; Κάτι τέτοιο ακούγεται εντελώς παράλογο. "Αν δεν προορίζεται για αντι-Facebook, τότε γιατί το έφτιαξε η Google;" θα ρωτήσει κάποιος. Η απάντηση είναι πολύ απλή: για διαφημιστικά έσοδα.


Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το Facebook κατάφερε πολύ γρήγορα να γίνει η Νο1 δύναμη στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ο Mark Zuckerberg και η παρέα του εκμεταλλεύτηκαν άριστα την απήχηση του Facebook κι έφτιαξαν μια διαφημιστική πλατφόρμα, η οποία "σερβίρει" στοχευμένο περιεχόμενο, με φίλτρα όπως η ηλικία, το φύλο, η τοποθεσία, ακόμα και το σχολείο ή το αγαπημένο τηλεοπτικό πρόγραμμα. Παρ' όλη την ακρίβεια των φίλτρων, πάντως, το Facebook δεν είναι σε θέση να ξέρει πότε θέλει ένας χρήστης να προχωρήσει σε μια αγορά, έτσι ώστε να του εμφανίσει εκείνη τη στιγμή την κατάλληλη διαφήμιση.

Και περνάμε στη Google. Αν το καλοσκεφτεί κανείς, η Google μέχρι τώρα κάνει ακριβώς το αντίθετο: εμφανίζει μεν διαφημίσεις τη στιγμή που ο χρήστης θέλει να αγοράσει κάτι, δηλαδή τη στιγμή που κάνει μια αναζήτηση για ένα προϊόν, ωστόσο η πλατφόρμα της Google δεν ξέρει και τόσα πολλά για τον υποψήφιο αγοραστή, πέρα από τη γεωγραφική του θέση. Κάπου εδώ μπαίνει το Google+. Ουσιαστικά, η μόνη δουλειά που κάνει το Google+ είναι να ενημερώνει τη Google για τις προτιμήσεις και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του του χρήστη. Έτσι, τη στιγμή που ένα μέλος του Google+ κάνει μια αναζήτηση στη μηχανή της Google, η πλατφόρμα μπορεί να φιλτράρει ιδανικά τις διαφημίσεις, εμφανίζοντας αυτές που ανταποκρίνονται και στα κριτήρια της αναζήτησης, αλλά και στα προσωπικά χαρακτηριστικά του ενδιαφερόμενου. Έτσι, οι διαφημιζόμενες εταιρείες φτάνουν πάντα στο target group που επιθυμούν την κατάλληλη στιγμή και άρα πληρώνουν περισσότερα χρήματα για διαφημίσεις.

Από αυτή την άποψη, το μόνο που θέλει η Google είναι να εγγραφεί κάποιος στο Plus και να φτιάξει το προφίλ του. Έτσι, η εταιρεία θα μπορεί να εφαρμόζει το παραπάνω μοντέλο σε κάθε αναζήτηση. Το αν θα ξαναμπεί ο χρήστης στο Google+ είναι μάλλον αδιάφορο - η δουλειά για την εταιρεία έχει ήδη γίνει.

Συμπέρασμα: Ακόμα κι αν οι χρήστες του Google+ δεν χρησιμοποιούν την υπηρεσία όσο χρησιμοποιούν το Facebook, η Google δεν ανησυχεί καθόλου.


Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mafia 2 Locations Of Wanted Posters

Wanted Poster # 1 – Lubomir Dekan Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a wooden privacy fence in a dead-end alley adjacent to a large parking lot. Wanted Poster # 2 – Lubos Kresta Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a wall in a narrow dead-end alley with an entry gate. It is to the right of a large dumpster. Wanted Poster # 3 – Lubor Cerny Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a brick wall in a small nook in a parking lot. This small nook is adjacent to a large dumpster. Wanted Poster # 4 – Lukas Berka Location: Kingston You will find this Wanted Poster on a wooden fence behind a dumpster. This is across the street from the Pub Tara in an alley beside a Swift Cola billboard on a garage. Wanted Poster # 5 – Matous Jezek Location: Dipton You will find this Wanted Poster on the back of a building in a gated alley and near a large dumpster. Wanted Poster # 6 – Martin Zavrel Location: Dipton You will

Mafia 2 Playboy Magazines locations guide

Chapter 1 has 0 Playboy Magazines. Chapter 2 has 2 Playboy Magazines: Playmate 1 – You will find this magazine on the edge of Joe’s coffee table. Playmate 3 – You will find this magazine on top of a shelf inside the three-car garage adjacent to Mike’s main shop. Chapter 3 has 5 Playboy Magazines: Playmate 18 – You will find this magazine on the floor just outside of Derek Papalardo’s Office. You will spot this as you follow Steve down to the first floor to start your manual labor job. Playmate 4 – You will find this magazine behind the entry doorway of Maria Angello’s apartment. It is to the left of a small shelf. Playmate 5 – You will find this magazine on the windowsill closest to the doorway in the Industrial Specialist Office. This is just across the hallway from the Director’s Office where you get the key from. Playmate 40 – You will find this magazine on the edge of the security guard desk in the main hall on the first floor. Playmate 6 – You will find this magazine on

Εγγραφή αρχείου .mkv (HDrip-BRrip) σε DVD-DL(DVD-9)

Αν έχετε ένα αρχείο μορφής .mkv(HDrip και BRrip) και θέλετε να το γράψετε σε DVD των 8,5GB max(DVD-9), αντί σε απλό DVD των 4GB(DVD-5) κάνετε τα εξής: H μετατροπή αυτή συμφέρει για ταινίες HDrip και BRrip, δηλαδή αρχεία .mkv μεγαλύτερα των 4GB, αφού η αρχική ποιότητα δεν αλλοιώνετε τόσο όσο θα αλλοιωνόταν για μια μετατροπή σε DVD των 4GB. 1.Κατεβάστε και κάντε εγκατάσταση την τελευταία έκδοση του ConvertX to DVD. 2.Τρέξτε το πρόγραμμα και εισάγετε το αρχείο σας, είτε σέρνοντας το(drag & drop), είτε πατώντας το κουμπί που έχει επισημανθεί στην εικόνα(κίτρινη επισήμανση). 3. Πηγαίνετε στις ρυθμίσεις - Κωδικοποίηση(βλέπε εικόνα). 4. Στο παράθυρο Κωδικοποίηση πηγαίνετε στο πλαίσιο Μέγεθος, επιλέγετε το DVD-9(βλέπε εικόνα) και πατάτε ΟΚ. 5. Σε αυτό το βήμα έχετε τελειώσει το set και το πρόγραμμα είναι έτοιμο για την μετατροπή του αρχείου. Σε περίπτωση όμως που θέλετε να κάνετε εγγραφή σε δισκάκι με το ConvertX, άμεσα μετά το πέρας της εργασίας τότε συνεχίστε στα επό