Το Napoleon Total War είναι φτιαγμένο με την ίδια μηχανή που είχε φτιαχτεί το Empire Total War προσθέτει ωστόσο πολλά νέα χαρακτηριστικά που οι δημιουργοί δεν είχαν χρόνο να ενσωματώσουν στο πρώτο παιχνίδι. Ο Kieran Brigden εξηγεί: "Η ανάπτυξη του Total War είναι ένας κύκλος εξέλιξης-επανάστασης. Δημιουργούμε μια επαναστατική τεχνολογία όπως στο Empire όπου η μηχανή δημιουργήθηκε απο το μηδέν με νέα ΤΝ. Ύστερα σε κάθε νέο παιχνίδι βασιζόμαστε σε αυτή τη τεχνολογία και την αναπτύσουμε όπως στην περίπτωση του Napoleon. Πήραμε οτι είχαμε φτιάξει με τη μηχανή του Empire και τα φτάσαμε στα όρια τους. Το Napoleon είναι οτι θέλαμε να κάνουμε με το Empire αν είχαμε τον απαραίτητο χρόνο."
Η χρονική περίοδος αυτή επιλέχτηκε γιατί πληρούσε όλα τα κριτήρια που είχε θέσει η δημιουργική ομάδα του παιχνιδιού. Ένα τέτοιο κριτήριο για παράδειγμα είναι οτι οποιαδήποτε απο τις αντιμαχόμενες δυνάμεις είχε τη προοπτική αν εξελιχθεί στην νικήτρια δύναμη.
Ο Brigden εξηγεί οτι υπήρχαν πολλοί λόγοι που οι Γάλλοι επιλέχτηκαν ως η κύρια ομάδα του παιχνιδιού. Το ενδιαφέρον, λέει, με τον Ναπολέοντα είναι οτι πήρε τον έλεγχο ενός έθνους κυριολεκτικά μόνος του και το μετέτρεψε στο πιο ισχυρό έθνος της Ευρώπης. Πολεμούσε με έναν ανορθόδοξο τρόπο για την εποχή του που δεν θεωρούνταν και πολύ τιμητικός. Οι απόψεις της εποχής για τον πόλεμο απαιτούσαν πρώτα την χρήση του ιππικού, ύστερα του πεζικού μετά να χρησιμοποιήσεις το πυροβολικό κλπ. Ο Ναπολέων όμως δεν ενδιαφέρονταν για τίποτα απο αυτά παρά μόνο για την νίκη. Απο την αρχή της καριέρας του δεν έπαιζε με συμβατικό τρόπο κάτι που οδήγησε στην φήμη του ως υπερόπτης Γάλλος.
Το παιχνίδι είναι ένας συνδυασμός turn-based και real-time strategy με τον παίκτη να έχει τη δυνατότητα να ρυθμίσει τη παραμικρή λεπτομέρεια πριν αρχίσει τη μάχη. Ο παίκτης θα έχει στη διάθεση του 322 μονάδες απο ιππικό, πεζικό και πλοία. Ανάλογα των δυνατοτήτων του υπολογιστή μέσα στο πεδίο της μάχης θα υπάρχουν μέχρι και 10.000 μονάδες. Η εταιρεία προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα που πολλοί οι στρατοί μοιάζουν ίδιοι προσθέτοντας μεγαλύτερη ποικιλία στις μονάδες.
Μεγάλη προσοχή εχει δοθεί στα εφέ αλλά και στο πως αντιδρούν οι μονάδες σε σχέση με το περιβάλλον τους. Οι ναυτικές μονάδες επιστρέφουν σε αυτό το παιχνίδι αν και ο Ναπολέων δεν είναι γνωστός για τις ναυμαχίες που έδωσε. Όπως λέει ο Brigden όμως αυτό δε σημαίνει πως οι παίκτες δεν μπορούν να δοκιμάσουν να νικήσουν σε μια ναυμαχία τους Βρετανούς.
Το σύστημα για τις ναυμαχίες έχει βελτιωθεί αρκετά και νέες δυνατότητες έχουν προστεθεί όπως η επισκευή των πλοίων κατά τη διάρκεια της μάχης.
Ο ρόλος των στρατηγών είναι μεγαλύτερος στο πεδίο της μάχης. Έχουν μια νέα ιδιότητα και μπορούν να ανεβάζουν το ηθικό των μονάδων που βρίσκονται γύρω τους.
Το παιχνίδι θα αποτελείται απο 3 campaigns οι οποίες θα είναι αρκετά μικρότερες απο οτι στα προηγούμενα παιχνίδια. Αυτό έγινε σε μια προσπάθεια της εταιρείας να δώσει έμφαση στο κεραυνοβόλο τρόπο διεξαγωγής του πολέμου απο τον Ναπολέοντα. Ο σκοπός είναι λοιπόν να κάνει ο παίκτης οτι έκανε και ο Ναπολέων. Σε πρώτη φάση να νικήσει τους Αυστριακούς. Στο δεύτερο campaign που διαδραματίζεται τα έτη 1798 έως 1801 στη μέση ανατολή καθώς ο Ναπολέων πλέει για την Αλεξάνδρεια. Στο τρίτο campaign διαδραματίζεται τα έτη 1805 έως 1812 σκοπός είναι να καταλάβει ο παίκτης και να κρατήσει τις πρωτεύουσες τους.
Το παιχνίδι κυκλοφορεί μόνο για PC όπως και τα προηγούμενα της σειράς.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου