Μάλλον πρέπει να αποχαιρετήσουμε τις εποχές που ένα παιχνίδι για να φτιαχτεί κόστιζε περισσότερο κι από χολυγουντιανή υπερπαραγωγή. Βρισκόμενος στην gamescom, ο general manager της EA Partners, David DeMartini, δήλωσε περί αυτού: «Νομίζω πως οι προϋπολογισμοί των παιχνιδιών έφτασαν στο ζενίθ τους και αρχίζουν πλέον να κινούνται ξανά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Δεν νομίζω πως υπάρχει το κατάλληλο μπάτζετ για το κάθε παιχνίδι. Εξαρτάται από το πόσο μεγάλη είναι η ιδέα και τι χρειάζεται η ομάδα για να φτιάξει ένα παιχνίδι του 90% με την ιδέα που έχουν». Παράλληλα, πρόσθεσε πως πλέον ο κόσμος είναι πολύ καλύτερος κριτής από ό,τι παλιότερα και δεν αποφασίζει απλώς τι θα αγοράσει από το όνομα και τις φωτογραφίες στο εξώφυλλο.
Πηγή
Πηγή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου