Μπορεί το Assassin’s Creed: Brotherhood να ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο, όμως την επόμενη χρονιά δεν θα το ακολουθήσει κάποιο άλλο. Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε ο Jean-Francois Boivin, associate producer της σειράς, ο οποίο είπε πως αυτή η απόφαση πάρθηκε για το καλό όλων. Θεώρησε πως η σειρά χρειαζόταν ένα διάλειμμα, όπως πρέπει να συμβαίνει σε κάθε franchise κάθε λίγο και λιγάκι, ώστε να βρουν τον χρόνο να δείξουν κάτι καινούριο την επόμενη φορά.
Παράλληλα, μιλώντας για το Brotherhood συμπλήρωσε πως θα σημάνει το τέλος της ιστορίας του Ezio.
Όσο για το αν θα ήταν εφικτό το co-op multiplayer στη σειρά, υποστήριξε πως κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντίθεση με το σενάριο της σειράς, το οποίο είναι «εξαιρετικά πολύπλοκο» για να μπορέσει να στηρίξει κάτι τέτοιο. Ανέφερε συγκεκριμένα πως το σενάριο υποτίθεται πως αφορά την ιστορία του Desmond Miles και το πώς ζει τις γενετικές αναμνήσεις των προγόνων του μέσω του Animus. Σε ενδεχόμενη ύπαρξη co-op λοιπόν, δεν θα έβγαινε νόημα και θα κατέρρεε όλο το σεναριακό οικοδόμημα, το οποίο θεωρεί πως είναι ένα από τα πιο ισχυρά χαρακτηριστικά της σειράς. Από την άλλη βέβαια, παραδέχτηκε πως βλέποντάς το καθαρά από άποψη gameplay, θα ήταν απίστευτα ενδιαφέρον να μπορούν σκαρφαλώνουν παρέα στις στέγες και να φέρουν εις πέρας αποστολές δολοφονίας παραπάνω από ένας παίκτες.
Για το ανταγωνιστικό multiplayer όμως, δεν μας είπατε τις απόψεις σας, κύριε Boivin. Εκεί δεν χαλά το βάθος της ιστορίας;
Πηγή
Παράλληλα, μιλώντας για το Brotherhood συμπλήρωσε πως θα σημάνει το τέλος της ιστορίας του Ezio.
Όσο για το αν θα ήταν εφικτό το co-op multiplayer στη σειρά, υποστήριξε πως κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε αντίθεση με το σενάριο της σειράς, το οποίο είναι «εξαιρετικά πολύπλοκο» για να μπορέσει να στηρίξει κάτι τέτοιο. Ανέφερε συγκεκριμένα πως το σενάριο υποτίθεται πως αφορά την ιστορία του Desmond Miles και το πώς ζει τις γενετικές αναμνήσεις των προγόνων του μέσω του Animus. Σε ενδεχόμενη ύπαρξη co-op λοιπόν, δεν θα έβγαινε νόημα και θα κατέρρεε όλο το σεναριακό οικοδόμημα, το οποίο θεωρεί πως είναι ένα από τα πιο ισχυρά χαρακτηριστικά της σειράς. Από την άλλη βέβαια, παραδέχτηκε πως βλέποντάς το καθαρά από άποψη gameplay, θα ήταν απίστευτα ενδιαφέρον να μπορούν σκαρφαλώνουν παρέα στις στέγες και να φέρουν εις πέρας αποστολές δολοφονίας παραπάνω από ένας παίκτες.
Για το ανταγωνιστικό multiplayer όμως, δεν μας είπατε τις απόψεις σας, κύριε Boivin. Εκεί δεν χαλά το βάθος της ιστορίας;
Πηγή
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου